Remindo-support-test

Handleidingen

Inloggen op de afnameomgeving (activiteitenoverzicht, vragen nakijken, resultaten inzien)

Remindo bestaat uit twee omgevingen, de beheeromgeving en de afnameomgeving. In de afnameomgeving test je de toets, kijk je de open vragen na, bekijk je de resultaten van de studenten en vind je de analysegegevens over de toets en de vragen. De studenten maken de toets in de afnameomgeving. In de beheeromgeving bouw je de itembank op en maak je de toets klaar voor afname.

In de volgende stappen wordt uitgelegd hoe je navigeert naar de afnameomgeving.

• Stap 1

• Stap 2

• Onder het tabblad Opleidingen en toetsmatrijzen vind je de geactiveerde toetsen uit de beheeromgeving. Hier kan je de toetsmatrijs testen.
    • Onder het tabblad Kandidaten vind je de kandidaten waaraan je gekoppeld bent als docent in de afnameomgeving.
    • Onder het tabblad Planning zie je of jouw toets staat ingepland voor de studenten.
    • Onder het tabblad Activiteitenoverzicht geef je de studenten toestemming om met de toets te starten en kun je de voortgang tijdens de toets van de studenten volgen.
    • Onder het tabblad Resultaten vind je onder andere de resultaten van de studenten en de analysegegevens van de toets.