Remindo-support-test

Handleidingen

Digitale toets aan roostering doorgeven (beveiligd op Chromebooks)

Je wilt beveiligd digitaal gaan toetsen en je hebt dit bij je key-user aangegeven. Geef bij de facultaire roosteraar aan dat je je toets digitaal wilt afnemen. Als je wilt weten in welke zalen je met Chromebooks kunt toetsen, dan vind je hier meer informatie.

Het proces voor digitaal toetsen wordt in gang gezet en de e-surveillanten kunnen op tijd geregeld worden.

Als je al een zaal in het Educatorium hebt geroosterd voor een schriftelijke toets dan kan deze nog via de roosteraar omgezet worden naar een digitale toets. Dit kan tot uiterlijk twee weken voor de toetsdatum. Let op! Twee weken is wel kort tijd om een digitale toets voor te bereiden, vooral als je voor het eerst digitaal toetst. Wij raden je aan dit te bespreken met je key-user.

Beveiligd toetsen voor kleine groepen / beveiligde inzage

Ook herkansingen, afnames voor studenten met tijdsverlening, en digitale inzages die beveiligd moeten plaatsvinden, moet je doorgeven aan roostering. Voor deze gebeurtenissen hebben faculteiten kleinschalige toetslocaties.

• Op de site van Educate-it vind je de stappen die doorlopen worden wanneer je een toets digitaal wilt afnemen.